Serà dilluns, de 22:00 a 23:00. Hem avançat una mica l'hora per assegurar-nos que podrem acabar-lo amb la calma que es mereix, però l'escència serà la mateixa.
05 julio 2008
Reprenem el fil de la música clàssica
Serà dilluns, de 22:00 a 23:00. Hem avançat una mica l'hora per assegurar-nos que podrem acabar-lo amb la calma que es mereix, però l'escència serà la mateixa.
publicat per Les 13 diferències a les 9:55 0 comentarios
Etiquetas: desde l'estudi, nous capítuls
30 junio 2008
Les 13 diferències, a partir d'ara els dilluns!
El primer programa amb el nou horari és el d'avui, que, com ja us avançàvem la setmana passada, anirà de gent jove que decideix fer música clàssica. Tindrem a l'estudi al Pere Bonmatí, director d'una orquestra del barri i jove compositor de música clàssica. Parlarem d'altres projectes joves relacionats amb aquest estil, i moltes coses més.
Recordeu: Les 13 diferències, a partir d'ara els dilluns a les 22:30. Canviem de dia, però no de forma de fer. Això no sabem si és bo o dolent, però en tot cas ja ho descubrireu si ens escolteu!
publicat per Les 13 diferències a les 7:01 0 comentarios
Etiquetas: nous capítuls
22 junio 2008
I aquesta setmana!: Música clàssica
Aquí us deixem un petit vídeo [Archive.org, 5'10"] per anar fent boca i gaudir de la guitarra de Javier Calderón , un músic virtuós amb sensibilitat poètica, interpretant Sevilla[partitura, o tablatura], d'Isaac Albeniz.
Salut.
publicat per Les 13 diferències a les 7:05 0 comentarios
Etiquetas: nous capítuls, video
16 junio 2008
Rogelio Rivel, icona del circ europeu del segle XX
Segona part [Youtube,9:54]
Tercer part [Youtube,9:51]
Quarta part [Youtube,2:19]
publicat per Les 13 diferències a les 9:08 0 comentarios
Etiquetas: nous capítuls, video
02 junio 2008
Ja podeu escoltar el capítol d'en Kim Manresa
us informem que ja teniu l'últim programa penjat al blog per escoltar. quan volgueu [02X04 Kim Manresa- Fotògrafs, 30']. Entre totes les seccions del programa, us recomanem que escolteu l'anàlisis de l'obra d'en Kim Manresa i els inicis del fotoperiodisme. També podreu escoltar la secció de l'Albert que acaba en un final no molt feliç. De fet, com que ningú de vosaltres ens ha dit quina foto, de petits i en pilotes, prefereix primer, al programa de demà obrirem les línies de telèfon per a que pogueu trucar i dir-ho telefònicament. Jo tinc ganes de saber qui és el primer que pringará.
Demà, analitzarem les noves series que surten a través d'Internet, com aquesta, i moltes més sorpreses.
També podeu apreciar el nou disseny del logotip, 2ona temporada!.
Salut.
publicat per Les 13 diferències a les 11:42 0 comentarios
Etiquetas: nous capítuls, noves cares
27 mayo 2008
Avui...Foto! Kim Manresa i més
Seguint el que teniem previst ja fa dues setmanes, al programa d'avui parlarem de fotògrafs i nous espais interactius dedicats a aquesta bonica i instantànea expressió artística.
Entre tots els fotògrafs que circulen per Barcelona, el nostre nou col·laborador (Baldo) ha escollit en Kim Manresa, que actualment està treballant a la Vanguardia i al cap de molts projectes socials i fotogràfics que comentarem al llarg del programa.
També miramem al passat, i en Guillem us introduirà dins la història del fotoperiodisme: com va començar? qui va començar?. Les noves tendències també tindràn cabuda dins el programa i l'Adrià us aproparà a pàgines web molt interessants si us hi voleu dedicar.
Mentre no comença el programa, podeu anar fent boca (o salivejant) aquí si sou fotògrafs, aquí si sou del carmel o aquí per veure bones fotos.
Salut. Ens sentim a les 22.30h.
L13D
publicat per Les 13 diferències a les 4:31 0 comentarios
Etiquetas: foto, nous capítuls, noves cares
13 mayo 2008
I aquesta setmana... FOTO!
En tot cas, aquest blog ja té un any d'antiguitat i és una bona opció per conèixer què està passant als nostres voltants a través de la fotografía. D'entre els serveis que ofereixen, podeu registrar-vos i linkar el vostre fotolog per tal de que apareguin les vostres creacions a la seva pàgina principal. També hi ha un llistat de concursos fotogràfics força interessant, o un altra de cursos i tallers que es fan a Barcelona. Com és habitual, al blog posarem un link per poder accedir a aquesta pàgina més fàcilment.
Per últim, si coneixeu a algú que s'hi dediqui i vulgui col·laborar a la nova edició, no dubteu a enviar-nos un mail.
Apa doncs, per anar fent boca.
L13D.
publicat per Les 13 diferències a les 3:43 0 comentarios
Etiquetas: nous capítuls, serveis
27 abril 2008
Tot sobre Miguel Brieva (II)
Com ja haviem dit, els problemes tècnics a BocaRadio ens han fer endarrerir la publicació dels nous capítols. Però al final hem pogut recuperar el segon capítol de la nova temporada dedicat al dibuixant i il·lustrador Miguel Brieva. Val a dir que l'arxiu s'escolta una mica malament i hem hagut de modificar algunes pujades d'àduio imprevistes a l'estudi. Ha estat com intentar curar un malalt, i aconseguir aquest resultat.
Tots els nous capítols els podeu escoltar a la nova llista de reproducció que apareix a la dreta de les vostre pantalles i... on són els altres capítols anteriors??? No us preocupeu, són una mica més abaix. Esperem que el disfruteu i no us perdeu l'actuació de l'San Pedro que no té pèrdua.
Per cet, la meravellosa veu que s'escolta al principi del programa és cortesia de la nostra amiga Inés!. Té una veu!... aiiii.
Salut!.
L13D.
publicat per Les 13 diferències a les 17:25 0 comentarios
Etiquetas: millores tècniques, nous capítuls






